Waardering over Weijer, G.H.F.M. van de, Huisartsenpraktijk Medisch Centrum Oud Vossemeer, huisartsen - Oud-Vossemeer op 2 januari 2018

9.7

Een zeer kundige, betrokken arts. Ik ervaar deze arts als een zeer zorgvuldig luisteraar, die een gedegen afweging maakt op welke manier ik als patient het beste geholpen kan worden. De behandeling wordt altijd adequaat ingezet, en ik krijg een persoonlijk advies wanneer het verstandig is om terug te komen of op welke manier de behandeling wordt vervolgd. Dr. van der Weijer aarzelt geen moment om door te verwijzen als de symptomen daar aanleiding voor geven. Wel laat dr. van der Weijer zich niet van de wijs brengen door mijn emoties en is hij altijd in staat om mij als patient gerust te stellen. Dr. van der Weijer neemt ruim de tijd voor zijn patienten. En vindt zijn patient belangrijker dan de klok. Hierdoor mogen dan de wachttijden iets oplopen. Hij blijft rustig en geeft zijn patienten de aandacht die ze verdienen. Deze arts is daadwerkelijk in staat om de klachten zo goed mogelijk op waarde te schatten. Zeer gedegen, serieuze aanpak. Een echte aanrader.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Weijer, G.H.F.M. van de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.