Waardering over Weisscher, P.J., Huisartsenpraktijk Gezondheidscentrum De Schans, Huisartsen - Nieuwegein op 23 november 2012

6.3

Helaas is deze huisarts ook een huisarts zoals zovelen tegenwoordig, eentje waar je zelf met de diagnose moet komen. Wat mij betreft de omgekeerde wereld. Wat is dat toch? Angst of gemakzucht? Ik vind het niet prettig in ieder geval. Ik zoek in een huisarts een specialist en op zijn minst een goede adviseur. Nu moet ik steeds weer terug met nieuwe opties en nieuwe probeersels die ik zelf heb bedacht. Bijna alle opties mag ik uitproberen, dat dan weer wel maar. Op zich denk ik dat het niet ontbreekt aan kundigheid van de huisarts, maar wel aan daadkracht en oplossingsgerichtheid.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Weisscher, P.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.