Waardering over Werker-van Gelder, E.A.M., Huisartsenpraktijk Huisartsen GOED Voorburg - Voorburg op 25 april 2017

6.5

Mevr. Werker komt sympathiek over en haalt zelfs de media (AD) bij b.v. ouderenzorg. Biedt spontaan onderzoeken aan, b.v. Ecg's ook al is er waarschijnlijk niets aan de hand. Dit ervaar ik als positief. Minder gelukkig ben ik met het gemak waarmee je ongevraagd doorgeschoven wordt naar haar collega of naar een arts assistent. Ook de drukte in deze huisartsenpraktijk is niet bepaald uitnodigend. Toen ik door pensionering van mijn vorige huisarts naar deze praktijk overging, zou deze praktijk verhuizen naar een (rustiger) lokatie om de hoek, nu jaren later is dit nog steeds niet gebeurd. Ook de informatie welke zou worden gegeven, per mail of brief, die werd gesuggereerd in haar welkomstschrijven heb ik nooit gezien. Vaak worden recepten doorgegeven aan de verkeerde apotheek, hetgeen veel werk betekent om dit weer gewijzigd te krijgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Werker-van Gelder, E.A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.