Waardering over Wicke, C., Huisartsenpraktijk Huisartsen Vrolikstraat - Amsterdam op 5 november 2014

4.8

Dr. Wicke mag dan, zoals anderen hier schrijven, een aardige man zijn, maar mijn grote bezwaar tegen hem is dat hij, tenminste in mijn geval, alles delegeert naar zijn secretaresse. Ik heb een open been en moet daar regelmatig verband voor hebben. Zijn secretaresse bestelt dat dan bij de secretaresse van de apotheek. Deze secretaresse (van de apotheek) heeft echter samen met haar collega's besloten dat ik het verband, door de secretaresse van dr. Wicke besteld, niet hoef te hebben. Ik kan wel met veel minder toe is de apotheek haar redenatie bij monde van deze secretaresse en haar collega's..Het gevolg hiervan is dat ik eindeloos moet bellen om het juiste verband en de juiste hoeveelheden verband in huis te krijgen. Ik zit als gevolg hiervan dan ook met karrevrachten vol met onjuist en ongeschikt verband. (weggegooid geld!) terwijl ik aan de andere kant niet het juiste verband in huis heb waarmee ik mijn been zo efficient mogegelijk kan verbinden. Ik verwacht van een huisarts dat hij zich hierin wat aktieverer opstelt en niet alles klakkeloos aan zijn secretaresse overlaat. Dit alles kost heel veel moeite en tijd en dat zou nergens voor nodig hoeven zijn. Ik vind dit een negatief punt en eigenlijk ook gemakzucht van dr. Wicke. en nogmaals: Het kan veel beter en veel efficienter!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wicke, C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.