Waardering over Wijbenga, C., Huisartsenpraktijk Huisartspraktijk C. Wijbenga - Groningen op 24 februari 2018

1.0
  • Longaandoeningen

Ik werd door deze huisarts gebeld, nadat ik melding had gemaakt van mijn zeer zieke partner bij de huisartsenpost. Wijbenga deed de klachten van mijn partner af met ‘zal wel griep zijn, het gaat rond’, u moet nog even wachten, maar er komt een arts naar u toe. Mijn partner ligt nu op de IC met een zware longontsteking. Hoe kan een dokter door de telefoon diagnostiseren?

Reactie van/namens Wijbenga, C.

Dag

Het gaat kennelijk over een telefoongesprek wat ik in mijn functie als supervisiearts bij de DDG heb gevoerd met mevrouw/mijnheer. Ik vermoed dat ik gebeld heb om door te geven dat onze visitedokter door drukte later dan afgesproken zou langs komen, maar dat hij onderweg is. Vervelend dat het telefoongesprek met mij zo wordt beoordeeld. Ik adviseer de beller contact op te nemen met de DDG, dan weet ik over wie het gaat en kunnen we het gesprek met u beluisteren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wijbenga, C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.