Huisarts Willems-van de Ven, H.A.P.A.

Huisarts

Geslacht
Vrouw
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Willems-van de Ven, H.A.P.A., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Willems - Best op 29 april 2019

Bij mijn eerste bezoek stelde ze zich niet eens voor. Ik had hevige buikpijn een hoge ontstekingswaarde en voelde me erg ziek. Ik moest voorlopig maar niets eten dan zou het morgen wel over zijn zei ze, en stuurde me gewoon naar huis. Diezelfde avond nog ben ik met spoed opgenomen in het ziekenhuis en heb daar 3 dagen gelegen en kreeg antibiotica toegediend die zij mij eerder weigerde. Volgens haar gaf het ziekenhuis dit ook niet. ( mooi wel dus) Ik vond haar nalatig en niet goed gehandeld. Ze is ook erg zakelijk en helemaal niet betrokken bij de patient, en geheel niet vriendelijk.

Reactie van/namens Willems-van de Ven, H.A.P.A.

Geachte Dhr/Mw, Wat vervelend dat u deze ervaring met mij heeft gehad. Heel graag zou ik hierover met u in gesprek gaan. Ik hoop dat u de moeite wil nemen om contact op te nemen met onze praktijk! Met vriendelijke groet, Hiske Willems

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Willems-van de Ven, H.A.P.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.