Waardering over Witting, W., Huisartsenpraktijk Huisartspraktijk W. Witting - Drachten op 7 augustus 2012

5.7

Een afspraak maken verloopt vlot. De andere medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Ik kwam met een ernstig, acuut psychisch probleem en daarbij de informatie dat ook de maatschappelijk werkster die ik had gesproken aangaf dat ik dringend hulp nodig heb. Hij heeft me geen kans gegeven de situatie goed uit te leggen, luisterde slecht, gebruikte een neerbuigende toon en ik stond na 5 minuten weer buiten met alleen een algemene aanmelding bij de ggz. Toegegeven, ik had kwaad moeten worden en door moeten zetten, maar dat durfde ik niet (het gaat immers heel slecht) en ik vind ook dat dat niet nodig zou moeten zijn. Voor mensen met psychische problemen zou ik hem dus niet aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Witting, W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.