Waardering over Wouda, P.J., Huisartsenpraktijk Huisartsencentrum Parklaan - Eindhoven op 8 september 2011

4.2

Het is onmogelijk om een afspraak te maken voor de volgende dag of daarna. Men moet iedere dag om 08.00 bellen om voor Die dag mogelijk een afspraak te plannen. Zeer lange wachttijden aan de telefoon. Bijzonder onvriendelijke assistente zonder enige flexibiliteit of begrip. Dit is bijzonder onaagenaam zeker als je veel pijn hebt! Zo run je geen praktijk!

Reactie van/namens Wouda, P.J.

Het is erg vervelend dat u geen afspraak heeft kunnen maken op het moment dat u veel pijnklachten had. Binnen mijn praktijk is het streven dat mensen die voor 9.30 uur bellen op dezelfde dag een afspraak krijgen. Om dit mogelijk te maken worden slechts enkele plaatsen vooraf ingepland maar dat is wel mogelijk. Als patiënten acute of ernstige klachten hebben, wordt er altijd gekeken of ze toch op die dag gezien kunnen worden. Het is voor mij dan ook onduidelijk wat er in uw situatie mis is gegaan. Als uw contact met de assistente onvriendelijk en weinig flexibel is geweest, betreur ik dat zeer en zou ik u willen uitnodigen om dat toe te lichten zodat verheldering mogelijk is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wouda, P.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.