Waardering over Zandt, C.S. van het, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Van het Zandt - Rotterdam op 24 augustus 2016

4.3
  • Gewrichtsaandoeningen

Bij klacht aan rechtervoet werd verteld dat ik artrose zou hebben en werd door de arts dat zogenaamd bevestigd door dat het ook aan mijn vingers zou zijn te zien. Second opinion laten uitvoeren door reumatoloog in het ziekenhuis en deze vertelde dat er geen sprake was van artrose. Daarnaast werden bepaalde consulten dubbel belast aan ziektekostenverzekeraar. Arts werd boos toen ik haar daarmee confronteerde. Het dunkt mij dat een huisarts daarover begripvol hoort te zijn en haar declareergedrag deugdelijk kan motiveren en niet zegt dat patiënten doorgaans niet kunnen zien wat de huisarts bij de ziektekostenverzekeraar declareert en vervolgens weigert de tijd op te nemen voor het gehele consult opdat zij op die wijze haar standpunt kan motiveren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zandt, C.S. van het? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.