Huisarts Zandvliet, P.J.

Huisarts

Geslacht
Man
Er zijn 11 waarderingen Waarderen

Waardering over Zandvliet, P.J., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Kristal - Apeldoorn op 12 juli 2018

Wij hebben een kennismakingsgespek gehad met dr. Zandvliet bij huisartsenpraktijk Het Kristal. Dit verliep niet echt zoals wij ons dat hadden voorgesteld. Wij verhuizen binnenkort naar Apeldoorn vanuit Rotterdam. Mijn man is ernstig ziek en kan daarom niet zonder huisarts. Wij hebben een afspraak gemaakt nadat we hadden gevraagd of we patiënten konden worden. De dokter was erg kortaf in het gesprek en zei op een gegeven moment geen interesse te hebben in de medische papieren van mijn man . Daarna gaf hij aan :" ik heb patienten genoeg ,wij passen niet bij elkaar ." Waarop wij vroegen:" Waarom hij een kankerpatiënt  dan 200km heen en weer laat rijden als er geen plaats is. Hij zei daarna dat hij geen klik met ons had en ons dus niet als patienten wilde .Einde gesprek. wij kwamen voor een huisarts een vertrouwenspersoon ,maar die hebben we in dr. Zandvliet zeker niet gevonden. Na dit gesprek kreeg mijn man diezelfde dag een TIA. We vinden de opstelling van dokter Zandvliet niet professioneel en in onze ogen onmenselijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zandvliet, P.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.