Waardering over Aarts, M.J.B., Ziekenhuis Maastricht UMC+, hoofdlocatie - Maastricht op 26 oktober 2020

• N.v.t.

• Melanoom
  • Oncologie

Dokter Aarts is een vakkundig arts met oog voor patiënt en onderzoek. Ze legt dit in de gesprekken goed uit en houdt sterk de regie over het behandeltraject. Zo heeft ze mijn man onnodig medisch ingrijpen en leed bespaard. Dokter Aarts heeft mijn man door haar visie en behandelplan nog een lange tijd een zeer goed niveau van kwaliteit van leven gegeven en begreep de keuzes die wij in de laatste levensfase gemaakt hebben. Wij kijken dan ook in dankbaarheid terug op de tijd die dokter Aarts ons begeleid heeft; ze is altijd eerlijk, transparant en oprecht geweest over het traject en heeft alles goed kunnen duiden en uitleggen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Aarts, M.J.B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.