Waardering over Aken, M.O. van, Ziekenhuis HagaZiekenhuis, locatie Leyweg - Den Haag op 29 september 2017

9.7
  • Migraine
  • Interne geneeskunde

Dr. Van Aken is een arts met heel veel kennis van zaken, maar beschikt daarnaast over veel empatisch vermogen, luistert echt naar je verhaal, laat je in je waarde als patiënt en denkt met je mee! Een verademing als migrainepatiënt die vaak op een 'muur van onbegrip' stuit. Zelfs wanneer hij mij op dit moment geen oplossing kan bieden met betrekking tot sterk toegenomen migraine tijdens de overgang is het voor mij een zeer aangename ervaring om mij 'gehoord' te voelen door een arts en eerlijke informatie te krijgen. Het feit dat hij volledig tegemoet komt aan mijn vragen om de huidige stand van zaken met betrekking tot mijn hormonenhuishouding in beeld te brengen ervaar ik als heel erg waardevol.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Aken, M.O. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.