Waardering over Alphen, R.J. van, Ziekenhuis ETZ TweeSteden - Tilburg op 15 november 2016

2.3
  • Maagkanker
  • Maag-, Darm- en Leverziekten

Ik werd door mijn huisarts verwezen naar het ziekenhuis in Tilburg. Heb mijn eerste gesprek gehad met Dokter Alphen. Na dit gesprek voelde ik me al dood voor dat ik dood was. Dokter is super zakelijk heeft geen medeleven met patiënt ! zit als een koud ijsblok te communiceren en vertelt vooral duidelijk negatieve gevolgen van behandeling. Mr Alphen mag wel een cursus inleven in patiënt krijgen is erg noodzakelijk als je met levende mensen werkt. Na dit vervelend gesprek heb ik 2 weken moeten bijkomen voordat ik echt aan de behandeling durfde te beginnen. ik heb daarbij ook gelijk besloten om niet door dit ziekenhuis behandeld te worden door zijn manier van communiceren en omgaan met patiënt. Dank zij Antoni leeuwenhoek kanker instituut heb ik al mijn behandelingen met vertrouwen en een goed gevoel kunnen door lopen! in Tilburg was dit zeker niet gelukt Als je de kanker krijgt is steun en positieve energie erg belangrijk dat was ver te zoeken bij mr Alphen. met vriendelijke groeten

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alphen, R.J. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.