Waardering over Baars, A., Ziekenhuis Ziekenhuis Gelderse Vallei - Ede op 30 november 2016

• Eierstokkanker
  • Interne geneeskunde

Er werd bij mij eierstokkanker fase 4 met uitzaaiingen geconstateerd. Toen ik de eerste keer bij dokter Baars op zijn spreekuur kwam, was ik  eigenlijk al op sterven na dood. Door het ascitesvocht in mijn buik kon ik nauwelijks zitten en lag op de behandeltafel in zijn spreekkamer. Ondanks dat besloot dokter Baars mij een  spoedchemo te laten geven. Dit besluit heeft mijn leven gered. Nu vijf chemo's verder en nog één chemo te gaan is de prognose sterk verbeterd. Dokter Baars heeft alle tijd voor me genomen en me gerust weten  te stellen ondanks het feit dat het palliatieve behandelingen blijven. Hij heeft me hoop en vertrouwen gegeven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Baars, A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.