Waardering over Baboe, F., Ziekenhuis Bravis ziekenhuis Roosendaal - Roosendaal op 23 mei 2020

2.0

Een luisterend oor in moeilijke tijden is erg belangrijk. Bekijk iedere patiënt als individu en gooi niet alles op een hoop. Dhr Bafoe neemt niet de moeite zelf contact op te nemen en neemt een beslissing op afstand. Zeker in de gezondheidszorg is de menselijke maat belangrijk en daar stapt dhr Bafoe (in ons geval) heel makkelijk overheen. Ik gun iedereen het allerbeste maar hoop dat meneer ook een keer in onze situatie zal belanden en zal begrijpen wat echt belangrijk is. Onze ervaring is dus niet goed.

Reactie van/namens Ziekenhuis Bravis ziekenhuis Roosendaal - Roosendaal

Wij vinden het jammer dat u ontevreden bent over onze zorg. Graag gaan wij hierover met u in gesprek. U kunt hiervoor contact opnemen met het Patiëntenservicebureau van het Bravis ziekenhuis tel. 088 - 70 68 576.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Baboe, F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.