Waardering over Benimadho, S., Overige kliniek B12 institute - Rotterdam op 24 februari 2018

• Neurologische aandoeningen

Mijn dochter (nu 22) had sinds eind 2015 veel neurologische klachten. Niet kunnen lopen, incontinent, gevoelsstoornissen en slecht zicht. Naar neuroloog geweest, vermoeden MS. Helaas kon dit niet bevestigd worden. Kreeg prednison e.d. Maar dit hielp niet lang. Klachten werden alleen maar erger. Via via bij DR. Bernimadho terecht gekomen in Rotterdam.  Bleek dat klachten veroorzaakt zijn door langdurig B12 tekort. Sinds ze nu onderbehandeling is bij deze docter en b12 injecties krijgt( nu bijna 1 jaar bezig) verdwijnen bijna alle klachten. We zijn er nog niet helemaal, maar we gaan door. Mijn dochter heef weer een gewoon leven dankzij deze arts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Benimadho, S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.