Waardering over Bergh, J.P.W. van den, Ziekenhuis VieCuri, locatie Venlo - Venlo op 5 september 2011

9.5

Het is een arts die rustig naar je luistert, je echt het gevoel geeft dat hij er voor je is en ook luistert naar je eigen inspraak en daarin meegaat. Had informatie nodig voor een andere operatie/orthopeed en aangezien ik meerdere lichamelijke problemen heb waaronder trombosegevaar, heeft hij een brief opgesteld ,voordat hij op vakantie ging, voor de orthopeed en me thuis gebeld en me geinformeerd. Welke specialist doet dat nog? Zeer vriendelijke uitstraling, mochten er meer van zijn!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergh, J.P.W. van den? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.