Waardering over Boekel, G.A.J. van, Ziekenhuis Radboudumc, hoofdlocatie - Nijmegen op 25 februari 2014

9.3

Voor mij komt Dokter van Boekel over als een vriendelijke, open en transparante arts met liefde voor het vak. Hij neemt de tijd voor zijn patienten om ze gerust te stellen en vragen uitgebreid en haast enthousiast te beantwoorden. Hij heeft me door een moeilijke periode heen geholpen en gaf mij in korte tijd de nodigde informatie, kracht en het vertrouwen om een weloverwogen keus te maken met betrekking tot een ingrijpende en levensbepalende behandeling. Ik sta nog altijd achter die keus en heb van hem geleerd om mijn eigen verantwoordelijkheid te nemen in mijn zorgproces. (Kapitein op eigen schip). Ik ben hem enorm dankbaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boekel, G.A.J. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.