Waardering over Boer, J.M.M. de, Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 11 februari 2013

De contacten met dr de Boer waren constructief en adequaat, alles was helder in communicatie. Het contact verliep ontspannen en er was voldoende tijd en ruimte voor mijn vragen. Minpunt waren de contacten aan de balie, wachten duurde soms lang en doordat de info die zij verstrekten anders was dan wat de arts mij vermeld was, was het voor mij nodig om alles goed te controleren. Zodra ik verder doorvroeg bleek de info van de arts toch de juiste. Ook gebeurde het dat ik niet het ponskaartje of formulieren vanzelf meekreeg. Verbeterpunt is dus de verwerking van gegevens en informatie aan de balie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boer, J.M.M. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.