Waardering over Boer, J.M.M. de, Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 16 mei 2019

9.6
  • Interne geneeskunde

Dr. de Boer is een zéér kundig en empatisch arts die grondig te werk gaat. Hoewel hij overtuigd was dat een eerdere diagnose van een andere arts niet juist bleek te zijn, heeft hij verder onderzoek laten doen tot onomstotelijk vast stond dat het niet om een tumor ging. Toen mijn toestand verslechterde is er in samenspraak met de Consulente Osteoporose/ Schildklierook direct actie ondernomen om andere acute zaken uit te sluiten. Het wel of niet voorschrijven van medicijnen is altijd in goed overleg gegaan.Ik ben erg tevreden over Dr. de Boer en de behandeling.

Reactie van/namens Rijnstate

geplaatst op 20 mei 2019

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van uw waardering. Wij geven uw complimenten door aan dokter de Boer.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie

Bent u of werkt u voor Boer, J.M.M. de? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.