Internist Boonstra, A.H.

Man
Specialisme
Nefrologie
Er zijn 9 waarderingen Waarderen

Waardering over Boonstra, A.H., Ziekenhuis Flevoziekenhuis Almere - Almere op 14 januari 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Hoge bloeddruk

Wegens een te hoge bloeddruk kwam ik in het Flevozkh terecht. De Neuroloog kon de bloeddruk niet omlaag krijgen met de verschillende medicatie. Na een paar keer per jaar en 2 jaar verder, wilde de Neuroloog niet geloven dat ik de voorgeschreven medicatie innam. Ik werd boos en wilde het ziekenhuis verlaten. Dr. Boonstra kreeg dit te horen en vroeg of hij mij verder mocht onderzoeken. Na de onderzoeken bleek dat er een Adenoom zat ter groote van 3 cm bij mijn Bijnierschorshormoon.Na de operatie en verwijdering door dr. Boonstra in het AMC Ziekenhuis daalde mijn bloeddruk naar normaal.Dr. boonstra heeft mij daarna jaren onder controle gehad en goed voor mij gezorgd.Ik dank dr. Boonstra dat hij mijn leven heeft gered en ook goed advies heeft gegeven.De operatie was in 2010. Nu ben ik ook 60 kg gewicht kwijt geraakt van 155 kg naar 95 kg in 2018.Hartelijk dank dr. Boonstra.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boonstra, A.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.