Internist Bouwhuis, J.W.

Vrouw
Specialisme
Infectieziekten
Er zijn 9 waarderingen Waarderen

Waardering over Bouwhuis, J.W., Ziekenhuis Isala Zwolle - Zwolle op 5 november 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

De onwetendheid van deze arts over mijn zeldzame aandoeningen (primaire bijnierschorsinsufficientie, insipidus, Sjogren) maakte dat ze mij ervaarde als een "ware puzzel" wat ik haar niet kwalijk neem. Op mijn vraag om mijn hoofdbehandelaren te bellen die 24/ 7 een bereikbaarheid functie hebben gaf ze aan dit niet te doen, want t was zondag ondanks dat ik de bereikbaarheid aangaf. Onnodig achteruit gegaan. Ze stuurde mij door naar interne zodat ik een endocrinoloog zou gaan zien. Dit was echter pas op de maandag rond het middag uur. Op dinsdag moest ik naar huis....En helaas ging het meteen veel slechter. 1,5 dag na mijn ontslag opgenomen in Radboudumc. Er had op accutezorg gelijk contact opgenomen moeten worden met mijn hoofdbehandelaren. Het niet bellen maakt dat ik absoluut geen vertrouwen meer heb in de afdeling accute zorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bouwhuis, J.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.