Internist Bouwhuis, J.W.

Vrouw
Specialisme
Infectieziekten
Er zijn 10 waarderingen Waarderen

Waardering over Bouwhuis, J.W., Ziekenhuis Isala Zwolle - Zwolle op 9 augustus 2017

Hiv-infectie

Specialisme

Interne geneeskunde

Lang getwijfeld, het lijkt mij goed mijn mening te delen: Dit is een internist welke hiv erbij tussendoor doet en lijkt vooral voor haar eigen behandelgemak te kiezen, 'medicatie en dan moet het goed zijn' wanneer het dan toch niet goed gaat lijk je hier pech te hebben, de arts weigerde bijna altijd te luisteren of na te kijken, neemt je niet serieus, lijkt het soms niet te weten, vaak ook geen tijd of geen verpleegkundige aanwezig, gezondheid verslechterd en er is onnodig zwaar geleden/ over het hoofd gezien (opstapeling nare situaties). Deze arts zit in de trein telefonisch te klagen over haar 'piepende' patiënten, nu elders naar arts en ik raad deze arts in isala voor hiv behandeling sterk af.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bouwhuis, J.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.