Waardering over Brandjes, D.P.M., Ziekenhuis Gesloten: MC Slotervaart - Amsterdam op 9 juni 2017

8.8
  • Hoog cholesterol
  • Interne geneeskunde

Ineens bleek ik zonder aankondiging  een andere arts te hebben: Dr.Brandtjes. Die was vriendelijk, vlot en een goede arts.. Wel viel ik van de ene verbazing in de andere.  Voor diabetis werd ik  onverwacht naar de huisarts verwezen want  ik was niet ziek genoeg..Kon erger..Met FH had ik al een tijdje problemen met medicatie(bijwerkingen). De dokter deed zijn best om er achter te komen waar de schoen wrong. Het probleem is nog niet opgelost en voorlopig moeten eerst alle resten van vorige pillen(crestor,,vasicor etc.) zijn opgelost. Dr.Brandtjes vertelde me dat hij weggaat en dat ik mijn vorige arts weer terugkrijg. In ieder geval goed geregeld.   .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brandjes, D.P.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.