Waardering over Dees, A., Ziekenhuis Ikazia ziekenhuis Rotterdam - Rotterdam op 29 september 2017

2.0
  • Stollingsstoornissen
  • Bloedprikken/afnamelaboratorium

geweest in mei 2017,werd in de wachtkamer mijn naam genoemt, dus ik rennen, dokter kwijt, moest de kamer gaan zoeken. was er voor de eerste keer.toen begon het gesprek en binnen 1 minuut had ik ruzie, hij vroeg waarom komt u hier, ik zeg weet ik niet , de afspraak is gemaakt door het ziekenhuis zelf tijdens mijn opname, Dus de rede staat in uw pc! het was mij ook niet duidelijk wat voor soort dokter hij is, dus wist ik ook niet waar ze naar gaan kijken.deze dokter had/heeft weinig interesse in wat hij doet, en luistert niet naar jou verhaal,deze man hoort niet in een ziekenhuis thuis, verschrikkelijk ! Hij krijgt van mij het cijfer 1, das nog hoog !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dees, A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.