Waardering over Dees, A., Ziekenhuis Ikazia ziekenhuis Rotterdam - Rotterdam op 25 april 2017

2.5
  • Spoedeisende hulp (SEH)

Vandaag in de spoedeisende hulp van het Ikazia ziekenhuis kennisgemaakt met dr. Dees. Hij was vandaag de dienstdoende internist en mijn vader werd daar vanuit het verpleeghuis opgenomen.Eerste indruk is zeer negatief. Hij stelde geen enkele vraag en was vooral bezig met het instrueren van de arts-assistent. Hij gaf een volledig ongepaste reactie toen hij erachter kwam dat mijn vader op mijn verzoek door de verpleeghuisarts niet naar het Maastad Ziekenhuis (waar hij eerder opgenomen was geweest) maar het Ikazia ziekenhuis was doorgestuurd. Toen ik vervolgens zijn inventarisatie van problemen van mijn vader aanvulde (hij is sinds half maart verwart vanwege een delier) werd ik belerend afgesnauwd dat dit geen reden van opname was maar een probleem voor de chronische zorg. Zelden een arts meegemaakt met zo weinig invoelingsvermogen. Al met al zeer onvriendelijk en arrogant bejegend en hierdoor naast zorgen om vader ook nog met een opgefokt gevoel naar huis gegaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dees, A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.