Waardering over Derksen, E.M., Ziekenhuis Gelre Zutphen - Zutphen op 18 februari 2019

2.9
  • Auto-immuun hemolytische anemie
  • Interne geneeskunde

Ik voelde me totaal niet serieus genomen. Zolang de statistische gegevens juist zijn, behoor je je goed te voelen volgens dokter Derksen. Voel je je niet goed? 'Dan is het wijsheid om eens naar je thuissituatie te kijken of je daar dingen in kunt veranderen.' Oftewel: kijk naar de psychische aspecten. Tijdens een second opinion bleek dat ik naast de ziekte van Hashimoto, ook een afwijking had aan de bijnierschors. Nu ik ook daarvoor wordt behandeld, voel ik me beter. Het is jammer dat dokter Derksen het wegschuift onder psychische problematiek. Je mag het wel bespreekbaar maken (nadat je de sociale situatie in kaart hebt gebracht, dat had dokter Derksen in dit geval niet), maar op een andere manier en nadat andere aandoeningen zijn uitgesloten. Ze heeft geen interesse, ze vraagt niet verder en kijkt niet verder dan enkel haar computer.

Reactie van/namens Ziekenhuis Gelre Zutphen - Zutphen

geplaatst op 19 februari 2019

Wat vervelend voor u dat u deze ervaring heeft gehad. Graag komen we met u in contact.
U kunt ons bereiken via 055-5818855 of via klachtenfunctionaris@gelre.nl

Bent u of werkt u voor Derksen, E.M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.