Waardering over Dijk, M.A. van, Ziekenhuis ZorgSaam Ziekenhuis, locatie De Honte - Terneuzen op 1 juni 2017

2.0
  • Spijsverteringsaandoeningen
  • Maag-, Darm- en Leverziekten

Ben al enkele jaren onder behandeling bij deze dokter, ze zei als er iets is mag je langskomen. Nu had ik al 2 weken maag en buikpijn, dus ik belde op een maandag morgen.Ik vroeg of ik mocht langskomen omdat ik veel pijn heb en dr van Dijk had gezegd dat ik altijd kon langskomen. De assistente zei, je kan niet komen want de agenda is overvol, maar ik zal het bespreken met de dokter. Na een tijdje kwam ze terug aan de telefoon, en ze zei dat de dokter had gezegd je moet maar naar de huisarts gaan , want hier kan ik ook niets aan doen. Ik vond dit raar ik kom al 2 jaar bij haar, en dan heeft nog gezegd, als er iets niet in orde is kun je gewoon langs komen. Dus mooi niet, waardeloze dokter. Ben naar de huisarts geweest, ik moest een echo laten, ik heb galstenen, daar zou de pijn van komen. Ik zei tegen de huisarts ik wil toch ook nog een maag onderzoek, dus ik moet terug naar een internist, maar zeker niet meer naar dr van Dijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dijk, M.A. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.