Internist Dodewaard-de Jong, J.M. van

Vrouw
Specialisme
Oncologie
Er zijn 12 waarderingen Waarderen

Waardering over Dodewaard-de Jong, J.M. van, Ziekenhuis Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort op 9 juni 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Prostaatkanker

Specialisme

Urologie

Ik was al eerder bij een oncoloog geweest in het Meander Medisch Centrum en had daar zeer slechte ervaringen mee. Bij mevrouw van Dodewaard was het tegengestelde het geval. Ze bleek bij het eerste gesprek een uitermate goede kennis te van mijn medisch dossier. Voordat ze begon met de uitleg stelde ze belangstellend vragen omdat ze zo zei ze graag wilde weten wie ze voor zich had. Daarna volgde een goede uitleg over de te volgen behandeling. Vooraf stonden we sceptisch tegenover een eventuele behandeling maar ze wist ons op een prettige manier te overtuigen. Na dit eerste gesprek geef ik haar dan ook een tien.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dodewaard-de Jong, J.M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.