Internist Ende, M.E. van der

Internist

Geslacht
Vrouw
Er zijn nog geen waarderingen Waarderen

Waardering over Ende, M.E. van der, Ziekenhuis Erasmus MC - Centrum - Rotterdam op 15 juli 2013

Enige wat ik haar wil meegeven is wat minder patiënten op een dag te plannen. Ze loopt altijd uit tenzij je de eerste bent om 8.15, vandaar dat ik mijn afspraak dan altijd zo vroeg mogelijk plan. Verder zeer deskundige arts die altijd wel tijd voor je neemt om een goed beeld te krijgen en je met een positief gevoel weer naar buiten te laten gaan. Informeert zeer goed maar wel met iets teveel medische termen. Luisteren deed ze altijd en door haar behandeling was ik nagenoeg gezond. Assistente was 3x niks en kwam ik dan ook nooit, Afspraak maken deed ik via de balie. Inmiddels bij andere internist i.v.m. verhuizing.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ende, M.E. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.