Waardering over Eskes, S.A., Ziekenhuis Franciscus Gasthuis - Rotterdam op 16 augustus 2013

6.2

Deze internist wek de indruk bij eerste bezoek, begrip te tonen en mede levend te zijn, vervolg afspraak krijg je een andere internist die nog in opleiding is, die wel zijn/haar werk goed uitvoert in alle zorgvuldigheid (helaas mag ik haar/zijn naam niet noemen) vervolgens krijg ik ernstige lichaam klachten die gepaard gaan met heel veel pijn, dat ik niet kan lopen van de pijn, veroorzaak door coaprovel ( combi pil voor hoge bloed druk en vocht af drijver) wat deze internist heeft voor geschreven, vervolgens bel ik naar de afdeling om op zo kort mogelijk termijn gezien te kunnen worden, krijg te horen geen afspraak, ga maar naar de urolog, ik had helemaal geen probleem met urine of nieren en de urolog had ook niet de coaprovel voorgeschreven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Eskes, S.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.