Waardering over Feenstra, J., Ziekenhuis Isala Diaconessenhuis - Meppel op 3 januari 2018

2.0
  • Prostaatkanker
  • Ouderengeneeskunde en sociale geriatrie

Van deze man kun je rustig zeggen dat hij geen hart heeft. IJskoud en ongevraagd advies van hem gekregen. Zeer onvriendelijk. De meneer is geen academicus maar mag wel graag spelen als zodanig. Verwerpt iedere behandeling sterker nog geeft het volgende aan: U en uw vader moeten stoppen met het zoeken naar een behandeling hij heeft nog enkele weken!! Deze meneer heeft de wijsheid in pacht dat moge duidelijk zijn!! Als je als arts de menselijke kant niet meer kan raken in jezelf dan moet je stoppen met wat je doet.

Reactie van/namens Ziekenhuis Isala Diaconessenhuis - Meppel

Het spijt ons te horen dat de zorgverlening in het Isala Diaconessenhuis niet naar wens is verlopen. Aangezien wij, in verband met uw privacy, uw gegevens niet ontvangen kunnen wij geen contact met u opnemen. Mocht u behoefte hebben aan een nader gesprek hierover dan willen wij u vriendelijk vragen contact met onze afdeling klachtenopvang op te nemen. Dit kan via tel.nr. (0522) 23 31 15 of via klachtenfunctionaris@isala.nl.

Met vriendelijke groet, Isala Diaconessenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Feenstra, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.