Waardering over Gijzel, A.L., Ziekenhuis ZGT Hengelo - Hengelo op 28 december 2018

9.1
  • Interne geneeskunde

Dhr. Gijzel is voor mij een hele goede arts. Gedurende enkele jaren heb ik te maken gehad met een mijns inziens minder goede interniste ('k noem geen naam). Nooit maar dan ook nooit werd er naar mij geluisterd wat leidde tot complicaties. Zelfs toen ik werd opgenomen met een hyper en op de intensive care terecht kwam, is de interniste nooit langs geweest om te praten c.q. te informeren. Nu ik dokter Gijzel toegewezen heb gekregen 'staat' er ineens een kundig man voor mij die luistert, in overleg beslissingen neemt en zaken met je bespreekt! Geweldig! Geweldig! Geweldig! (Ik doe dit driemaal om mijn geluk kenbaar te maken)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gijzel, A.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.