Waardering over Have, S.M.T.H. ten, Ziekenhuis Spijkenisse Medisch Centrum - Spijkenisse op 16 juli 2017

2.7
  • Trombose

Niet eerder heb ik een slechte review over een arts gegeven, maar deze mevrouw is de moeite meer dan waard. Ik vind dat mensen op de hoogte moeten zijn van de omgang van deze arts met haar patienten. Ik lees goede reviews en dat is goed om te lezen dat ze wellicht wél vakbekwaam is wanneer uw aandoening wél haar interesse heeft, want wanneer dit niet het geval is berg u dan maar. Ongeïnteresseerd, neerbuigend, autoritair en niet communicatief vaardig zijn de sleutelwoorden van dr ten Have. Ik was 27 toen bij mij (door een vakkundig oogarts) een waarschijnlijke trombose werd vastgesteld in mijn hoofd. Dr ten Have heeft zonder onderzoek te doen dit van tafel geveegd omdat zij het 'onwaarschijnlijk' achtte en daarmee had ik het te doen. Tijdens ons spreekuur heeft zij meerendeels gefrustreerd aan de telefoon gezeten. Tijdens een zeer kort lichamelijk onderzoek (op de buik trommelen u kent het wel) zat zij wederom met haar telefoon tussen hoofd en schouder geklemd te bellen! Jawel, tijdens het onderzoek! Zij zag geen reden tot verder onderzoek hoewel mij met klem verzocht werd door eerder bezochte oogarts dit te laten doen. De totale communicatie met deze dominante vrouw is heel bijzonder. Ze weet mensen een zeer onaangenaam gevoel te geven in een eenzijdig gesprek en dat gevoel blijft je nog als een koude deken omarmen bij het verlaten van het ziekenhuis waarna u zich thuis nog afvraagt wat er in hemelsnaam mis is gegaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Have, S.M.T.H. ten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.