Internist Hollander, J.G. den

Man
Specialisme
Infectieziekten
Er zijn 12 waarderingen Waarderen

Waardering over Hollander, J.G. den, Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 23 oktober 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Ziekte van Lyme

Om onduidelijke redenen afgescheept na telefonisch contact , mijn darmen waren in het verleden juist verbeterd met de door Dr den Hollander voorgeschreven antibiotica , en toen ik in feite terug antibiotica goed kon gebruiken  was er een erg vage reactie ,zoiets van met die darmen van jou ,ik begreep hier helemaal niks van , heb dit gemailt aan het maasstad ziekenhuis en nooit een reactie gehad , wil er wel bij zeggen dat antibiotica niet zonder negatieve bijwerkingen was , dus goed overwegen is altijd wel nodig ,maar wat ik met zo'n vage reactie aan moet is voor mij nog altijd de vraag ,ik beveel de dokter nog altijd aan ,omdat hij de eerste keer wel doortastend was .

Reactie van/namens Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam

Beste heer, mevrouw, het spijt ons te moeten vernemen dat u naast een positieve ervaring ook een negatieve ervaring met deze arts hebt. Zou u hierover alsjeblieft contact kunnen opnemen met onze klachtenfunctionaris? Deze is bereikbaar op 010 - 291 1264. Alvast dank. Hartelijke groet

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hollander, J.G. den? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.