Waardering over Imholz, A.L.T., Ziekenhuis Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer op 6 augustus 2019

3.7
  • Kanker

Nukkige, snel geirriteerde man met weinig empathie. Samen beslissen en voor en nadelen van behandelingen bespreken komen niet aan de orde. Het behandelplan, geheel volgens protocol, ligt al klaar als je komt. Geen oog voor de psychologische kant van kanker. Overleg met collega's niet gemerkt....? Verslaglegging van het gespreksconsult zeer summier, zodat het weinig zinvol is als naslag. Draagt patient snel over aan verpleegkundige waarvan niet duidelijk is over welke bevoegdheden deze beschikt. Wel of niet oordelen over medicijnen? welk type vragen kan ik voorleggen...Kortom ik voel me daar niet in "goede handen"

Reactie van/namens Ziekenhuis Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer

geplaatst op 6 september 2019

Wij vinden het bijzonder vervelend dat u deze ervaring heeft gehad. En nodigen u uit om hierover met ons in gesprek te gaan. Als u het prettig vindt, kunt u hierbij de hulp en begeleiding van onze klachtenfunctionaris inschakelen. Op www.dz.nl/klacht leest u wat zij voor u kan betekenen. En vindt u haar contactgegevens. We hopen van harte dat u ingaat op deze uitnodiging.

Bent u of werkt u voor Imholz, A.L.T.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.