Waardering over Kessels, L.W., Ziekenhuis Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer op 31 mei 2011

9.7

Inderdaad lopen de wachttijden wel eens wat op. "Nou en" zou ik zeggen. Dr. Kessels neemt de tijd voor je. Als ze dat niet zou doen zouden de wachttijden ook niet oplopen. Ze luistert, legt uit, legt nog eens uit als je het niet snapt en stuurt je pas weg als alles duidelijk is. Alle mogelijkheden en onmogelijkheden worden doorgenomen. Onlangs een half uur bij haar geweest met mijn moeder, die een hele slechte uitslag te verwerken kreeg. Door dit gesprek zijn de wachttijden die ochtend waarschijnlijk weer met minstens een half uur uitgelopen. Ik ben daar blij om en gun iedereen zijn tijd met de dokter als het nodig is. Ik lees nog wel een fijn tijdschrift in de wachtkamer. Daar liggen er een heleboel, inclusief krantjes en op gezette rijden komt men met gratis koffie rond. Oh ja, en dr. Kessels, die heeft na dat laatste lang gesprek nog 2 keer terug gebeld met informatie en om vragen te beantwoorden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kessels, L.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.