Internist Kiewiet-Kemper, R.M.

Internist

Er zijn 18 waarderingen Waarderen

Waardering over Kiewiet-Kemper, R.M., Ziekenhuis Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Dordwijk - Dordrecht op 17 januari 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Hyperthyreoïdie

Specialisme

Interne geneeskunde

Terwijl ik behandeld werd tegen de ziekte van Graves raakte ik zwanger. Dit was heel onverwachts, want onze oudste is geboren met behulp van ICSI en wij zouden volgens de fertiliteitsarts minder dan 1% kans hebben op een natuurlijke zwangerschap. Direct heeft dokter Kiewiet in samenwerking met de gyneacoloog alle zeilen bijgezet om mij en vooral ook onze baby zo goed mogelijk te begeleiden. Zonder mij verder ongerust te maken (het drong niet helemaal tot me door hoe risicovol de zwangerschap was, zelfs nu heb ik soms nog moeite dit te bevatten) zat ze er echt bovenop qua controles, hierbij was ook veel overleg en ruggenspraak met de gyn. Dankzij hen heb ik m'n prachtige kleine man gezond en wel in de armen mogen sluiten na 38 spannende weken. Hij heeft wel schildkliermedicatie nodig maar ook dit gaat de goede kant op. Ik zal dokter Kiewiet en de gyn altijd dankbaar zijn voor wat ze voor mij en mijn gezin gedaan hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kiewiet-Kemper, R.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.