Waardering over Koornstra, R.H.T., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 12 maart 2019

• N.v.t.

9.7

Dr. Koornstra heeft mij behandeld in het VUmc tijdens zijn opleiding. Hoewel de vooruitzichten beslist niet gunstig waren was je ook toen al bij Dr. Koornstra in goede handen. Inmiddels zit de 10 jaar controle in de VUmc erop, en kan ik uitspreken dat ik mede door de inspanningen van Dr. Koornstra ben genezen. Ik raad deze arts zeker aan bij andere patiënten. Hij verstaat zijn vak, en weet gepaste luchtigheid toe te passen. Ik zou het waarderen als het Rijnstate deze beoordeling deelt met de arts.

Reactie van/namens Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem

geplaatst op 12 maart 2019

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw waardering. Wat fijn dat u zo tevreden bent over dokter Koornstra. We geven uw compliment zeker aan hem door.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie
Rijnstate

Bent u of werkt u voor Koornstra, R.H.T.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.