Internist Korte, M.R.

Man
Specialisme
Nefrologie
Er zijn 18 waarderingen Waarderen

Waardering over Korte, M.R., Ziekenhuis Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Dordwijk - Dordrecht op 30 juni 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Nieraandoeningen

Specialisme

Interne geneeskunde

M. Korte begeleid mij als nefroloog. Eerst na een 1e niertransplantatie toen tussentijds dialyseren en sinds 2009 na een 2e niertransplantatie. Het contact is prettig ik heb volste vertrouwen in hem. De toon tijdens mijn polikliniek bezoeken en tussentijdse ziekenhuis opnames is prettig eerlijk en altijd ruimte voor vragen van mij of mijn partner. Uitleg over verschillende opties en de voors en tegens. Er is ruimte voor ontspannen onderwerpen die de toegankelijkheid voor mij alleen maar makkelijker maken. M. Korte is snel om iom andere specialisten bepaalde vragen problemen van mijn ziekte te bespreken. Hij komt zijn afspraken na en dat is ook heel fijn. Kortom veel vertrouwen in deze arts!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Korte, M.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.