Internist Ludwig, I.

Internist

Geslacht
Vrouw
Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Ludwig, I., Ziekenhuis Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden op 22 november 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Leukemie

Specialisme

Interne geneeskunde

Het is een goede arts maar in de communicatie met patiënten heeft ze nog wel wat te leren. Ze dropte slecht nieuws op ons en gaf weinig ruimte om vragen te stellen. Daardoor kwam de boodschap enorm hard aan en we voelden ons overdonderd toen we weer buiten stonden. Ook tijdens de behandeling had ze weinig oog voor de effecten voor de patiënt, terwijl je dit juist heel zorgvuldig moet doen bij ouderen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden

Dank u wel voor uw reactie. Het is voor u heel naar dat u de communicatie op zo'n belangrijk moment als onvoldoende heeft ervaren. Als u wilt kunt u hierover zelf nog een keer het gesprek aangaan met dr. Ludwig. In dat geval kunt u contact opnemen met PatiëntService via 0413-40 29 01.

Karel, afd. communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ludwig, I.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.