Waardering over Lustig, V., Ziekenhuis Flevoziekenhuis Almere - Almere op 4 december 2019

9.4
  • Oncologie

Mijn vertrouwen in de behandeling die ik krijg is groot. De warmte en betrokkenheid vanuit de arts en verpleegkunde is groot. Geen mooipraterij, maar wel meeleven, optimisme en steun, veel steun. Veel van de medische kant begrijp ik niet, maar ik ben een leek. Wel voel ik me in zeer veilige handen. Natuurlijk is er veel onzekerheid en niet al mijn vragen kunnen worden beantwoord, maar dat brengt deze rot ziekte ook met zich mee. Ik wil het vertrouwen vast houden, en zeker waar het deze geweldige mensen betreft. Dank je Dr. Vera Lustig voor je warme en deskundige uitstraling. Als ik aan je denk, voel ik me even blij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lustig, V.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.