Waardering over Luykx-de Bakker, S.A., Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 12 september 2019

9.7
  • Borstkanker
  • Interne geneeskunde

Dokter Luykx-de Bakker is mijn reddende engel als oncoloog. Zij straalt rust en warmte uit, vraagt naar waar een patiënt behoefte aan heeft en weet al mijn vragen altijd te beantwoorden. En daarnaast zijn de behandelingen effectief gebleken, hetgeen uiteraard het allerbelangrijkst is. Dokter Luykx heeft veel kennis van zaken, ook van de meest actuele onderzoeken. Zij heeft niet alleen oog voor de medische kant maar zeker ook voor de psychische kant van het ziek zijn. Zij beseft dat een medische behandeling beter gedragen kan worden, wanneer de patiënt zich mentaal sterk voelt en doet er alles aan om de patiënt op dit punt te ondersteunen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Luykx-de Bakker, S.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.