Waardering over Luykx-de Bakker, S.A., Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 25 juni 2019

• Borstkanker
  • Interne geneeskunde

Wat een fantastische arts vind ik mevrouw Luykx! Zeer deskundig, ze heeft heel veel kennis paraat, en is ook nog eens ontzettend aardig. Gedurende het hele traject van chemokuren, en ook daarna (nu al 8 maanden) heeft deze arts mij heel goed begeleid naar het beter worden. Ze heeft door keuze van de juiste chemokuren de tumor als sneeuw voor de zon doen verdwijnen. Alles wordt ook overlegd in een heel team van artsen van Tergooi en het AvL. Dat voelt extra veilig. Zij voelde goed aan wat ik wel en niet wil weten en hoe ze het best met mij om kon gaan in deze ziekteperiode. Dit is voor elke patiënt anders lijkt me, dus voor de arts de kunst om aan te sluiten. Ze bleef altijd zo fijn positief, zonder te bagatelliseren wat er aan de hand is. Ze gaf elke keer complimentjes dat ik het zo goed deed, dat was fijn en bemoedigend. Altijd ging ik met een goed gevoel de spreekkamer uit. Ondanks bijwerkingen en complicaties die een behandeling helaas nou eenmaal met zich mee kan brengen. Ze beantwoordt de medische vragen en dan is er ook altijd wel even ruimte voor een grapje tussendoor, een kort intermezzo over iets luchtigs. Natuurlijk is het persoonlijk of je een klik hebt met je behandelend artsen. Ik heb het enorm getroffen met dokter Luykx vind ik. Zij houdt goed koers en ik ben gelukkig helemaal schoon verklaard inmiddels.

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum

geplaatst op 9 juli 2019

Fijn dat u zo tevreden bent met uw behandelend arts en dat u inmiddels schoon bent verklaard. Uw waardering is doorgegeven aan de arts en aan de afdeling Interne Geneeskunde. ^WK

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Luykx-de Bakker, S.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.