9.1

Internist

GeslachtVrouw
Specialisme Hematologie

Er zijn 53 waarderingen.
100% beveelt deze zorgverlener aan.

10 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Je komt toch iets gespannen binnen en direct daarna was het een ontspannen en relax gevoel. De uitleg was Super en gaf mij rust en vertrouwen naar de toekomst.

20 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb heel veel waardering gehad voor Caroline Mandigers. Rustige lieve luisterende vrouw. Vriendelijke groet.

24 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Mevr Mandigers is erg betrokkenen neemt alle tijd voor een gesprek. Alleen maar positieve ervaringen me. Een top oncoloog.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Een 10! Wat een mooie waardering. Natuurlijk sturen wij uw reactie door aan dr. Mandigers. Zij zal dit zeker waarderen! Met...

• 8.7

12 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Bereid om hoe dan ook te helpen.

Goed om te lezen dat u tevreden bent over dr. Mandigers. Natuurlijk geven wij dit aan haar door. Met vriendelijke groet,...

• 9.8

17 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden met de behandeling...de uitleg was zeer duidelijk.Als ik vragen heb worden ze zonodig overlegt met de behandelaar.Ook kan ik altijd bellen als ik vragen heb of dingen wil...

Bedankt dat u deze waardering op Zorgkaart wilt delen. Wij geven uw reactie door aan dr. Mandigers. Met vriendelijke groet,...

• 7.8

8 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn vader is dementerende en zit in n voorstadium van accute leukemie... na de 2e chemokuur dmv spuiten is zijn lichaam en geest erg achteruit gegaan...daar waarbij hij de 1e kuur goed doorliep, wel...

Bedankt dat u deze ervaringen op Zorgkaart wilt delen. Wij vinden het fijn te horen dat u over het algemeen tevreden bent. Uw...

15 december 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Betrokken arts

Zo'n mooie waardering, daar zal ze blij mee zijn. Wij geven het aan dr. Mandigers door. Met vriendelijke groet, klantenservice...

• 7.7

13 december 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Heb het gevoel dat ik op 'n goede plaats ben.Vooral zo doorgaan.

We zijn blij dat u tevreden bent, daar doen we het voor! We geven uw reactie ook door aan dr. Mandigers. Bedankt voor uw melding...

12 november 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer rustig, lief, luistert echt. In een woord: fijn mens, fijne dokter.

Dank voor uw positieve woorden over dr. Mandigers. Zij zal het op prijs stellen ze te horen. Met vriendelijke groet,...

31 augustus 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer prettige arts. Zeer deskundig, denkt met je mee en luistert goed naar je vragen en daardoor toegankelijk en laagdrempelig.

Wat een mooie waardering voor dr. Mandigers. Heel hartelijk bedankt. Met vriendelijke groet, Ellen klantenservice CWZ

• 8.7

16 augustus 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Neemt goed de tijd om te luisteren, te adviseren en ook eventuele vragen te beantwoorden. Altijd vriendelijk en meelevend bij elk bezoek. Blij met deze dokter.

Fijn dat u zo tevreden bent over dr. Mandigers. Wij zullen dit aan haar doorgeven. Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

• 9.2

9 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Oprecht en terdege talentvol vriendelijk vlot contact makende Mandigers met altijd een vleugje humor.

Wat een mooie woorden en waardering voor dr. Mandigers. Dit doet haar goed. Met vriendelijke groet, Ellen klantenservice CWZ

• 8.3

3 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Goed contact en een luisterend oor en doortastend handelen alert op dingen die niet goed geregeld zijn binnen de andere betrokken disciplines.

Hartelijk bedankt voor deze mooie woorden voor dr. Mandigers. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

3 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Altijd tijd voor je voor goede uitleg altijd een luister na je verhaal zal ook altijd terug gaan een hele fijne arts in al die tijd dat ik daar ben geweest een dikke tien verdiend.

Dank u voor deze mooie waardering voor dr. Mandigers. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

• 9.3

11 april 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Luistert uitstekend en voelt situatie zeer goed aan. Geeft zeer goede uitleg. Ook als de aandoening veel technische aspecten heeft en ik daar alles van wil weten. Heeft begrip voor veel vragen en...

Dank u voor al het vertrouwen in dr. Mandigers. Dit is een groot compliment. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

9 april 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Kent je dossier, heeft oog voor details en is duidelijk met heldere informatie en neemt de tijd voor je.

Fijn dat u deze mooie waardering op Zorgkaart heeft gezet. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

8 april 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Zéér positief. Voel me gehoord. Ben zéér tevreden over snelle akties bij klachten.

Hartelijke dank voor uw mooie waardering. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

8 april 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Voor mij is het een uitstekende en lieve arts ,luistert altijd heel goed naar mijn klachten ze staat altijd voor me klaar.ik kom graag bij haar op controle

Wat fijn dat het contact zo goed is met dr. Mandigers. Bedankt voor uw compliment. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice...

• 9.2

7 april 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer prettig in om gang kundig en vriendelijk

Namens dr. Mandigers bedankt voor dit mooie compliment. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice CWZ

• 9.8

4 april 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer ter zake kundig.Zakelijk en toch empathisch. Boezemt veel vertrouwen in nog voor de behandeling is gestart.Voor mij zeer belangrijk voor de verdere uitstekende aanpak!

Wat fijn om te lezen dat dr. Mandigers u zoveel vertrouwen inboezemt. Bedankt voor dit mooie compliment. Met vriendelijke groet,...