Waardering over Massolt, E.T., Ziekenhuis Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Dordwijk - Dordrecht op 12 juli 2019

9.7
  • Hypothyreoïdie
  • Interne geneeskunde

In 2017 ben ik doorverwezen naar dr. Massolt ivm morbus Hashimoto. Dr. Massolt was de allereerste arts die mijn vermoeidheidsklachten serieus nam. Veel artsen proberen patiënten ervan te overtuigen dat vermoeidheid tussen de oren zit. Dr. Massolt echter niet. Ze heeft met ieder voorstel tot bloedonderzoek om de oorzaak te achterhalen, ingestemd. Ze heeft me niet - zoals menig ander endocrinoloog wel heeft gedaan - na het eerste consult weggestuurd door te stellen dat Hashimoto bij euthyreoïdie niet de oorzaak van aanhoudende vermoeidheid kon zijn. In plaats daarvan kreeg ik een experimentele behandeling bestaande uit een combinatie van de hormonen T4 en T3, die bij mij weliswaar niet aansloeg, maar waardoor alle mogelijke behandelingen nu wel zijn uitgeput.Door mijn vermoeidheidsklachten kan ik naast mijn studie niet werken, waardoor ik bij de gemeente een studietoelage heb moeten aanvragen. Dr. Massolt was ertoe bereid de persoon die beoordeelt of aanvragers hiervoor in aanmerking komen, telefonisch te woord te staan. Ik kan geen enkel verbeterpuntje noemen en ik ben dr. Massolt zeer dankbaar voor deze uitstekende hulpverlening.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Massolt, E.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.