Waardering over Mattijssen, E.J.M., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 8 november 2019

• Non-hodgkin-lymfoom
  • Oncologie

Wat een kundige, vriendelijke arts. In april 2019 te horen gekregen dat ik (man, 76 jaar) Non-Hodgkin lymfoom had, fase 3. Duidelijke uitleg over de chemo kuur / immunotherapie gehad en alle ondersteuning gehad door haar en haar team. Ze heeft ook telkens als er resultaten beschikbaar waren, al eerder dan de volgende afspraak, ‘s avonds al gebeld om de resultaten door te geven. Heeft vele dagen van ongerustheid gescheeld. Begin november te horen gekregen dat ik volledig genezen ben. Heel veel dank aan haar en haar team.

Reactie van/namens Rijnstate

geplaatst op 15 november 2019

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie op deze website. We hebben uw reactie intussen doorgegeven aan dokter Mattijssen. Wat fijn dat u goed nieuws heeft gekregen over uw gezondheid!

Met vriendelijke groet,
Afdeling Communcatie
Rijnstate

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mattijssen, E.J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.