Waardering over Mol, M.J.T.M., Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 1 juni 2016

3.7
  • Interne geneeskunde

Ik heb een arts in opleiding gehad dieonder deze internist valt. Na wat vreemde onderzoeken, blijftmijn bloed ontstekingswaarde,s houden. Dat zou volgens deze komen door roken. Maar waarom dan pijnklachten. geen idee zegt de arts in opleiding. Verder ben ik zeer vermoeid daarvoor mag ik naar een psycholoog om dit een plaats te geven. Had goede verwachtingen, ik ben doorgestuurd door mijn HA en niet op eigen verzoek. Snap zelf ook wel dat roken niet goed voor je is .Jammer van de tijd van de dokter mijn tijd en benzine kosten, parkeergeld en geen oplossing.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Wij vinden het jammer om te lezen dat u deze ervaring in ons ziekenhuis heeft gehad.
De betrokken specialist hebben wij inmiddels over uw opmerkingen geïnformeerd.
Graag zouden wij hierover met u in gesprek willen gaan.
Vriendelijk verzoeken wij u daarom contact op te nemen met onze klantenservice via: klantenservice@cwz.nl
U kunt ons ook bellen, 024-3657300 (maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 13.00 uur)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mol, M.J.T.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.