Waardering over Mulder, J., Ziekenhuis Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Scheper - Emmen op 29 november 2016

3.5
  • Hyperthyreoïdie
  • Interne geneeskunde

Er werd zeer slecht geluisterd. Besluitvorming kwam van een kant.

Reactie van/namens Ziekenhuis Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Scheper - Emmen

Geachte mevrouw/ mijnheer, het spijt ons op Zorgkaart te lezen dat u ontevreden bent over de behandeling bij de Treant Zorggroep, ziekenhuislocatie Scheper te Emmen. Ik ben werkzaam als onafhankelijk klachtenfunctionaris en bemiddel tussen ontevreden patiënten en/of hun familie en het ziekenhuis. Graag zou ik met u in contact komen om te praten over uw onvrede en samen te kijken of ik iets voor u kan betekenen. Wilt u mij bellen of mailen? Met vriendelijke groet, Mw. drs. L. Behr, Klachtenfunctionaris, Bureau Kwaliteit en Veiligheid, Treant Zorggroep, Tel. nr. 0591 69 12 25, E-mail: klachtenfunctionaris.scheper@treant.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mulder, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.