Internist Nat-de Pender, G.A.M. van der

Vrouw
Specialisme
Intensive care
Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Nat-de Pender, G.A.M. van der, Ziekenhuis ETZ Elisabeth - Tilburg op 5 augustus 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Beroerte

Specialisme

Intensive care

10-4-2018 is mijn moeder na een CVA bij u onder behandeling geweest. Helaas volgde een week na hersenbloeding, een herseninfarct waarbij de overlevingskans bijna nihil was. Na afscheid te hebben genomen, was het wachten gestart. Ik kan me die nacht nog erg goed herinneren wanneer mijn broer en ik nog in de wachtkamer zaten. Zelfs na uw lange dienst en ook nog eens op weg was naar een conference, heeft u toch de tijd genomen om midden in de nacht bij ons te komen zitten en ons gerust te stellen. Dat hebben wij ontzettend gewaardeerd! Gelukkig heeft mijn moeder het overleefd en naar omstandigheden gaat het nog goed met haar. Ik heb een paar keer getracht om met een bos bloemen bij IC langs te komen, is echter door drukte niet gelukt. Via deze weg nogmaals mijn waardering jegens u en uw collega's op de IC.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nat-de Pender, G.A.M. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.